mboost-dp1

Vrøvl med DVD-drev fra Pioneer

Gå til bund
Gravatar #1 - vinnievidivici
12. feb. 2008 20:52
Jeg har et problem med mit Pioneer DVR-112D DVD-Drev. Situationen minder lidt om det, der er beskrevet i denne tråd:

http://newz.dk/forum/hardware/dvd-drev-er-pludseli...

Forskellen er blot, at i stedet for at drevet er fejlmarkeret eller ikke optræder, så er den efter 3 ugers brug begyndt kun at ville læse DVD'er og ikke CD-ROM'er.

Jeg har prøvet det løsningsforslag, som er nævnt i tråden, men der var kun "LowerFilters", og det har ikke hjulpet at slette denne.

Jeg ved ikke om det kan have noget at gøre med, at jeg har byttet kablet ud med et, der var lidt længere for også at få plads til en harddisk, som er tilsluttet samme kabel? Den burde være tilsluttet rigtigt, men jeg ved ikke, om det kan have betydning.

Enhver hjælp vil være meget velkommen. På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Christian
Gravatar #2 - buch
12. feb. 2008 22:40
Jeg er ikke sikker, men jeg mindes ikke at det er en god ting at have drev+hdd på samme kabel.

Har du ikke mulig for at lade dine drev køre på et kabel, og dine hdd på et andet kabel?
Gravatar #3 - rumagenten
13. feb. 2008 05:56
jeg har haft 2 pioneer drev i min tid, på et eller andet tidspunkt holder de bare op med at virke efter hensigten. har prøvet alt. døde. ikke at jeg siger dit drev ikke virker mere, bare at min erfaring fortæller mig at de ikke holder i længden.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login