mboost-dp1
vil udskifte mit system lidt ! ;)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Heej..
jeg har lidt problemer med min computer, og derfor vil jeg skifte nogen ting, men ved ikke hvad jeg skal skifte eller hvad jeg fx skal skifte mine ram til? er der nogen der vil hjælpe ?
her er mit system:
* Operating System: MS Win XP Home Edn
* Processor / Type: Athlon64 3400+
* Processor / Clock Speed: N/A
* RAM / Installed Size: 1 GB
* RAM / Technology: DDR SDRAM
* Memory Clock Speed: 400 MHz
* Storage Hard Drive / Capacity: 160 GB
* Storage Hard Drive / Interface Type: SATA
* Optical Storage / Type: DVD±RW
* Audio: On board
* Video Output / Interface Type: N/A
* Video Memory / Installed Size: 256 MB
* Graphics: Radeon X600
* Video Output / Max Resolution (external): N/A
på for hånd tak for hjælpen! :D
jeg har lidt problemer med min computer, og derfor vil jeg skifte nogen ting, men ved ikke hvad jeg skal skifte eller hvad jeg fx skal skifte mine ram til? er der nogen der vil hjælpe ?
her er mit system:
* Operating System: MS Win XP Home Edn
* Processor / Type: Athlon64 3400+
* Processor / Clock Speed: N/A
* RAM / Installed Size: 1 GB
* RAM / Technology: DDR SDRAM
* Memory Clock Speed: 400 MHz
* Storage Hard Drive / Capacity: 160 GB
* Storage Hard Drive / Interface Type: SATA
* Optical Storage / Type: DVD±RW
* Audio: On board
* Video Output / Interface Type: N/A
* Video Memory / Installed Size: 256 MB
* Graphics: Radeon X600
* Video Output / Max Resolution (external): N/A
på for hånd tak for hjælpen! :D
Eftersom Newz.dk tilsyneladende har besluttet sig for at æde mit seneste indlæg sender jeg det igen:
Hvis du vil have mere RAM vil jeg tro 2-4 af dem her ville være fint. Jeg kender ikke noget til kvaliteten af SHG's RAM, men tror ikke de ville sælge noget juks.
Til spil kunne du nok godt bruge et nyt grafikkort, hvor det her ville være mit bud. Men tjek lige at din strømforsyning kan klare det!
Hvis du vil have mere RAM vil jeg tro 2-4 af dem her ville være fint. Jeg kender ikke noget til kvaliteten af SHG's RAM, men tror ikke de ville sælge noget juks.
Til spil kunne du nok godt bruge et nyt grafikkort, hvor det her ville være mit bud. Men tjek lige at din strømforsyning kan klare det!
haha.. ::)
- okaj, skal jeg købe 2 gange 512 eller 1gb ? okaj jeg tror også er det de rigtige ram dem du anviser til? jeg tror også at jeg vil skifte min strømforsyning..
ved du noget om jeg skal udskifte min køler (VPU)
- okaj, skal jeg købe 2 gange 512 eller 1gb ? okaj jeg tror også er det de rigtige ram dem du anviser til? jeg tror også at jeg vil skifte min strømforsyning..
ved du noget om jeg skal udskifte min køler (VPU)
kan du også lige fortælle mig hvordan jeg kan se prisen på ting du anviste til, jeg syntes det er lidt indviklet ;)
Du skal da i hvert fald købe i hvert fald 4*512 MB eller 2*1GB - ellers ville du jo stadig kun have 1GB RAM!
Hvis du køber nyt grafikkort vil jeg anbefale at du bruger den køler der følger med...
Hvis du beholder det gamle kan det nok ikke betale sig at opgradere køleren.
Hvis du køber nyt grafikkort vil jeg anbefale at du bruger den køler der følger med...
Hvis du beholder det gamle kan det nok ikke betale sig at opgradere køleren.
nåårh jaah, så jeg skal udskifte alle mine ram. ok det gør jeg og du er sikker på ramene?
OG MANGE TAK :)
OG MANGE TAK :)
vis nu jeg kun køber ram, så skal jeg have en VPU køler, hva er det, jeg mener er det en hardisk køler eller en grafikkøler.. og hvis min pc har er det lige meget med hvilken strømforsyning jeg vælger?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.