mboost-dp1

vil udskifte mit system lidt ! ;)

Gå til bund
Gravatar #1 - the- maan
9. jan. 2008 16:41
Heej..

jeg har lidt problemer med min computer, og derfor vil jeg skifte nogen ting, men ved ikke hvad jeg skal skifte eller hvad jeg fx skal skifte mine ram til? er der nogen der vil hjælpe ?

her er mit system:

* Operating System: MS Win XP Home Edn
* Processor / Type: Athlon64 3400+
* Processor / Clock Speed: N/A
* RAM / Installed Size: 1 GB
* RAM / Technology: DDR SDRAM
* Memory Clock Speed: 400 MHz
* Storage Hard Drive / Capacity: 160 GB
* Storage Hard Drive / Interface Type: SATA
* Optical Storage / Type: DVD±RW
* Audio: On board
* Video Output / Interface Type: N/A
* Video Memory / Installed Size: 256 MB
* Graphics: Radeon X600
* Video Output / Max Resolution (external): N/A

på for hånd tak for hjælpen! :D
Gravatar #2 - engfeh
9. jan. 2008 17:01
Hvad skal du bruge computeren til, og hvad er dit budget?
Gravatar #3 - the- maan
9. jan. 2008 17:15
hmm jeg skal bruge den til lidt krævende spil. og mit budget er på 1000kr.
Gravatar #4 - engfeh
9. jan. 2008 17:38
Eftersom Newz.dk tilsyneladende har besluttet sig for at æde mit seneste indlæg sender jeg det igen:
Hvis du vil have mere RAM vil jeg tro 2-4 af dem her ville være fint. Jeg kender ikke noget til kvaliteten af SHG's RAM, men tror ikke de ville sælge noget juks.
Til spil kunne du nok godt bruge et nyt grafikkort, hvor det her ville være mit bud. Men tjek lige at din strømforsyning kan klare det!
Gravatar #5 - the- maan
9. jan. 2008 17:43
haha.. ::)

- okaj, skal jeg købe 2 gange 512 eller 1gb ? okaj jeg tror også er det de rigtige ram dem du anviser til? jeg tror også at jeg vil skifte min strømforsyning..

ved du noget om jeg skal udskifte min køler (VPU)
Gravatar #6 - the- maan
9. jan. 2008 17:47
kan du også lige fortælle mig hvordan jeg kan se prisen på ting du anviste til, jeg syntes det er lidt indviklet ;)
Gravatar #7 - engfeh
9. jan. 2008 17:48
Du skal da i hvert fald købe i hvert fald 4*512 MB eller 2*1GB - ellers ville du jo stadig kun have 1GB RAM!
Hvis du køber nyt grafikkort vil jeg anbefale at du bruger den køler der følger med...
Hvis du beholder det gamle kan det nok ikke betale sig at opgradere køleren.
Gravatar #8 - engfeh
9. jan. 2008 17:50
Priserne er da ret lette at finde ud af!? I de vandrette rækker har du de forskellige butikker du kan købe varen i. Der står så tre priser: Den første er prisen for varen, den anden er fragtprisen og den tredje er den samlede pris for at få det leveret til døren.
Gravatar #9 - the- maan
9. jan. 2008 17:50
nåårh jaah, så jeg skal udskifte alle mine ram. ok det gør jeg og du er sikker på ramene?

OG MANGE TAK :)
Gravatar #10 - engfeh
9. jan. 2008 17:51
Njah - du kan selvfølgelig også beholde det du har. Kommer an på om du har ledige slots.
Gravatar #11 - the- maan
9. jan. 2008 18:21
jeg har 2 ledige slots.
kan jeg så godt bare købe 1 gange 1gb?
Gravatar #12 - engfeh
9. jan. 2008 18:55
Ja!

.........................
Gravatar #13 - the- maan
9. jan. 2008 19:00
vis nu jeg kun køber ram, så skal jeg have en VPU køler, hva er det, jeg mener er det en hardisk køler eller en grafikkøler.. og hvis min pc har er det lige meget med hvilken strømforsyning jeg vælger?
Gravatar #14 - engfeh
9. jan. 2008 19:12
Hvordan ved du at du skal bruge en VPU-køler når du ikke ved hvad det er? :-D
I øvrigt er det en grafikkortskøler.
Men den har altså ikke noget med strømforsyningen at gøre!
Gravatar #15 - the- maan
9. jan. 2008 19:20
fodi, når jeg spiller spil, går den i blå sceen, eller skriver en fejl meddelse. :D :`( også må det da være VPu men skullebare lige vide hvad en VPU var hadve kun kæst lidt om det.
hehe..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login