mboost-dp1
VGA kabel (Eller: Min maskine larmer)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
VGA kabel (Eller: Min maskine larmer)Er der nogen der har erfaringer med VGA kabler. Hvir lange de kan være før ens skærm oplevelse ryger af H... til ? Min maskine larmer lidt og jeg har en plan om at smide den ind i et pulterkammer. Jo man kunne jo også vælge at købe hardware til at få den til at tie, men det er bare mange dele der skal skiftes. Min plan skulle være bare at have mit skrivebord med keyboard, mus og skærm, men jeg kan ikke rigtig finde nogen som har leget med forlængelse af VGA kabler. Jeg skulle gerne ende med at kunne køre 1600x1200.
Findes der signal forstærkere ligesom til TV ?
Nogen gode ideer ?`
Fed idéDet kommer an på hvor langt et kabel vi snakker om, for man kan sagtens forlænge skærm kablet en hel del uden at miste noget på det, du kan jo købe et kabel til at forlænge med, så det er bare at gå igang, du skal jo selvfølgelig ikke forlænge det en ½ Km, så er jeg ikke sikker på at syncsignalet kommer igennem *GG*
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.