mboost-dp1

VCD over TIL en DVD - skiv.

Gå til bund
Gravatar #1 - kwang
4. jun. 2005 10:52
HEy, jeg har fået nogle VCD film af en ven ca 9, der fylder 3,68 gb. Og nu vil jeg gerne brænd dem over til en dVD-skiver, men det kan ikke lade sig gøre med Nero...

nogen der ved hvordan? :S

Kan jeg ikke brænd som Data - disk?

det skal lige siges at jeg skal afspille den dvd med min dvd - afspiller.
Gravatar #2 - buch
4. jun. 2005 11:54
filformatet er godtnok avi ikke? du skal ikke brænde dem som data disk men som vcd disk
Gravatar #3 - Deternal
4. jun. 2005 12:06
Du skal vel brænde mpg streams'ne på DVD'en som alle andre mpeg streams - er ikke noget særligt ved det ift. at brænde en anden mpeg stream på en dvd.
Gravatar #4 - kwang
4. jun. 2005 12:24
Men, i nero kan jeg ikke brænde AVi filer til en dvd :S:S:SS andre programme rder kan?
Gravatar #5 - buch
4. jun. 2005 12:36
nej du kan ikke brænde en avi fil på en dvd skive, du skal først konventere dem til dvd formater.

kan anbefale: win avi video converter
Gravatar #6 - kwang
4. jun. 2005 13:05
Jamen så fylder det meget meget mere :'( ikke sandT?
Gravatar #7 - Wolly
4. jun. 2005 13:12
Nero kan godt... Du skal bare købe den nye version... den kan konvertere alle videoformater!
Gravatar #8 - Deternal
4. jun. 2005 16:29
jamen hvis du har filerne i vcd format er det jo mpeg streams som din dvd afspiller sagtens kan klare. Forskellen er jo bare at opløsningen ikke er lige så høj som med DVD.

Kan slet ikke se hvordan avi bliver blandet ind i det her.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login