mboost-dp1
Valg af ny trådløs router
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg har brug for hjælp!
Jeg skal have anskaffet mig en trådløs router som skal fungere i et netværk med op til otte computere tilsluttet. Den skal gerne have et kraftigt signal, da den skal sende gennem en del vægge (ikke beton) og den skal være så hurtig som muligt for at kunne udnytte vores 10/10 Mbit opkobling.
Jeg har kigget på disse tre:
Trendnet TEW-633GR Wireless N Gigabit Router
Buffalo AirStation Wireless-N Nfniti Router WZR2-G300N
D-Link DIR-655 Xtreme N Gigabit Router
Det er skudt lidt i blinde, da det bare var de bedste reviews jeg kunne finde i løbet af kort tid.
Er de helt ved siden af? Hvilken en er bedst? Er der andre routere jeg bør se på?
På forhånd tak!
Jeg skal have anskaffet mig en trådløs router som skal fungere i et netværk med op til otte computere tilsluttet. Den skal gerne have et kraftigt signal, da den skal sende gennem en del vægge (ikke beton) og den skal være så hurtig som muligt for at kunne udnytte vores 10/10 Mbit opkobling.
Jeg har kigget på disse tre:
Trendnet TEW-633GR Wireless N Gigabit Router
Buffalo AirStation Wireless-N Nfniti Router WZR2-G300N
D-Link DIR-655 Xtreme N Gigabit Router
Det er skudt lidt i blinde, da det bare var de bedste reviews jeg kunne finde i løbet af kort tid.
Er de helt ved siden af? Hvilken en er bedst? Er der andre routere jeg bør se på?
På forhånd tak!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.