mboost-dp1

USB til com-port kabel.

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
9. okt. 2006 10:04
Jeg har et kabel der går fra et stykke hardware og ender i et USB-stik. Jeg skal bruge et kabel der er USB-hun i den ene ende, og et et stik til en com-port i den anden ende.
En der ved hvor jeg kan købe sådan et?
Gravatar #2 - amokk
9. okt. 2006 10:30
Er det en serielport-replikator du vil have?
Gravatar #3 - holmen
9. okt. 2006 10:48
Jeg vil have et kabel der gør at jeg kan tilslutte et stykke hardware, der har et USB-han stik, gennem en com-port der sidder på mit bundkort. Og eksisterer det ikke, så skriver jeg lige hvad mit problem er.
Jeg har et stykke software, som jeg vil have til at kommunikere med noget hardware. Hardwaren slutter jeg til via en USB-port, softwaren spørger mig hvor jeg har tilsluttet det hardware det skal kommunikere med, og jeg kan kun vælge blandt com-portene. Så derfor skal hardwaren kunne tilsluttes via com-porten.
Gravatar #4 - amokk
9. okt. 2006 11:22
Nu ville det hjælpe gevaldigt hvis du skrev hvad det er for noget hardware du sidder med.

Du kan være rimelig sikker på der ikke findes en COM til USB adaptor, så du kan forbinde USB enheder til din gammeldags COM port.

Tror du ikke bare det er et spørgsmål om at installere driveren til din hardware, som så laver en virtuel COM port over USB, og dermed lader dig vælge denne?
Gravatar #5 - holmen
9. okt. 2006 11:32
Det er et program der skal snakke med min SE k750i. Jeg er ikke hjemme lige nu, og har derfor ikke navnet på det stykke software som det drejer sig om.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login