mboost-dp1

TV-out via mit asus V7100/TV Geforce MX-kort

Gå til bund
Gravatar #1 - MasterYeti
11. apr. 2001 22:50
TV-out via mit asus V7100/TV Geforce MX-kortJeg vil gerne se DVD + DivX mm. på mit TV vha. mit GeForce2 MX kort med TV-ud (asus V7100) Jeg kører win2000, men kan kun få lov at lave en klon til mit TV - og så kan den ikke trække DVD-film :( Jeg har prøvet med programmet TvTool, men det var for omstændigt. Nogen der har tips / erfaringer de vil dele ud af ?
Gravatar #2 - PlattFuss6.7
3. maj 2001 06:25
mpeg2Jeg har selv et asus gf2 kort det er godtnok et v7700 men det dur ikke til dvd der skal du have et mpeg2 kort.
Gravatar #3 - Miklos
4. maj 2001 06:14
Hollywood+Hollywood+ til MPEG1/MPEG2 på TV - intet andet kommer i nærheden. Lagzilla har vist nok fået et i overskud, check køb og salg forum'et i løbet af dagen.
Gravatar #4 - anime_har
6. jul. 2001 16:08
Televiewer - Virker også til Divx filmJeg vil anbefale en Trust Televiewer - Den giver en bedre billede end en MPEG2-kort og slå selv Matrox Marvel med Tv-Out - Den giver en super kvalitet - Men du skal også have en Digital fjernsyn for at det virker, Helst 100hz. Jeg er selv glad for mig. Det som televiewer helt præcis gør er at den tage en form for scr shoot af hvad der på din skærm og overføre det til din fjernsyn og det kan den gøre uden delays. Med hensyn til lyden skal du nok gøre det igennem dit anlæg, det er det bedste.
Gravatar #5 - Guezz
24. jul. 2001 09:19
hvis du stadig har prob.Så smid deres nye Beta Driver på den kører fint. ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/TREIBER/VGA/V7100...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login