mboost-dp1
tv-out
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hvis man har et skærmkort med tv-out, behøver man så en skærm, eller skal man bruge en skærm og et tv.
//<A href="mailto:[email protected]">[email protected]</A>
kommer an på hvilket kort du har
et nvidia kan hvist kun det ene eller andet (dem jeg har prøvet)
et matrox g4xx g5xx kan enten godt hvis du setter den til det men skrift bliger udydeligt hvis du kører ud i højere end 800*600 (og ved højere siger det jo sig selv at det er utydeligt hvis du kører tvout på et tv i 1600*1200)
ati kender jeg ikke noget til :(
et nvidia kan hvist kun det ene eller andet (dem jeg har prøvet)
et matrox g4xx g5xx kan enten godt hvis du setter den til det men skrift bliger udydeligt hvis du kører ud i højere end 800*600 (og ved højere siger det jo sig selv at det er utydeligt hvis du kører tvout på et tv i 1600*1200)
ati kender jeg ikke noget til :(
Uhm ... den eneste måde (jeg kan komme i tanke om) at køre 1600x1200 på et fjernsyn er ved at have kortet til at skalere ned til f.eks. 800x600, da almindelige fjernsyn ikke kan køre mere end det.
Du behøver ikke skærm. Jeg har en lille server stående med NT-4, og den er kun sat til fjernsynes, ingen skærm, og det kører fint.
Man skal bare sætte skærmen som en "plug & play monitor" eller en "unknown", hvis man sætter det til tv bliver det noget underligt tjavs.
Jeg har kun prøvet med TNT-2 og Vodoo-3 2000
BIO--DK
Jeg kan godt anbefale at have tv-out i sin server, man skal ikke have en skærm til at stå og fylde, og når man skal tjekke at den kører som den skal skifter man bare kanal :-)
Man skal bare sætte skærmen som en "plug & play monitor" eller en "unknown", hvis man sætter det til tv bliver det noget underligt tjavs.
Jeg har kun prøvet med TNT-2 og Vodoo-3 2000
BIO--DK
Jeg kan godt anbefale at have tv-out i sin server, man skal ikke have en skærm til at stå og fylde, og når man skal tjekke at den kører som den skal skifter man bare kanal :-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.