mboost-dp1
Trådløst mus og keyboard
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Så er tiden vist kommet til at jeg skal købe mig selv et par gaver.
Min trofaste mus Logitech mx510 er begyndt at blive for irrterende for mig. Mest af alt pga mit setup som gør at jeg alt for ofte, skal hive i ledningen for at få den op på skrivebordet, som resulterer i at min dock flytter sig og jeg bliver irriteret.
Derudover sender den lidt elektronisk støj som jeg kan høre og er begyndt at blive en en magnet for skidt, pga den er så slidt efterhånden.
Keyboardet mit fejler som sådan ikke noget, slidte taster og bliver rengjort med jævne mellemrum.
Så folkens, hvad kan i anbefale af en combo af trådløst mus & tastatur?
Mine krav til hardware:
Tommelfinger knap til musen som jeg kan bruge til at browse tilbage.
Et normalt keyboard setup. http://thespirit.dk/angel/BadKeyboard_GoodKeyboard...
Jeg gamer ikke på min computer.
Budget kan vi godt strække til en 7-800 kr.
Sort/mørk farve - Siden alt mit udstyr langsomt er blevet udskiftet til sort.
Jeg har desuden ikke nogen præference om det er via bluetooth eller om det er proprietært. Bluetooth ville være nice, for så medfølger sådan en dongle som min bærbare ikke har og jeg så kan bruge med mit headset :D
Min trofaste mus Logitech mx510 er begyndt at blive for irrterende for mig. Mest af alt pga mit setup som gør at jeg alt for ofte, skal hive i ledningen for at få den op på skrivebordet, som resulterer i at min dock flytter sig og jeg bliver irriteret.
Derudover sender den lidt elektronisk støj som jeg kan høre og er begyndt at blive en en magnet for skidt, pga den er så slidt efterhånden.
Keyboardet mit fejler som sådan ikke noget, slidte taster og bliver rengjort med jævne mellemrum.
Så folkens, hvad kan i anbefale af en combo af trådløst mus & tastatur?
Mine krav til hardware:
Tommelfinger knap til musen som jeg kan bruge til at browse tilbage.
Et normalt keyboard setup. http://thespirit.dk/angel/BadKeyboard_GoodKeyboard...
Jeg gamer ikke på min computer.
Budget kan vi godt strække til en 7-800 kr.
Sort/mørk farve - Siden alt mit udstyr langsomt er blevet udskiftet til sort.
Jeg har desuden ikke nogen præference om det er via bluetooth eller om det er proprietært. Bluetooth ville være nice, for så medfølger sådan en dongle som min bærbare ikke har og jeg så kan bruge med mit headset :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.