mboost-dp1
Trådløs gaming en mulighed??
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Ok jeg vil høre fra folk der har ERFARRING med gaming over et trådløst netværk kontra normalt cat5. Jeg er ikke interesseret i technobabble(ala. "jeg tror jeg er klog fordi jeg kan citere fra en pamflet med specifikationer"), men bare folk der har haft erfarring med det. Jeg kender en del til netværk og behøver ikke have foklaret teori og diverse protokoller.
Min far har tilbudt at sætte trådløst net i min lejelighed istedet for at vi skal trække kabler og bore huller(der ligger kabler løst lige nu). Jeg er ikke den vilde online gamer men det hænder da og jeg kan fandme ikke finde nogle ordenlige artikler der handler om hvor stor forøgelse man kan forvente i latenstider. Jeg regner med nær-optimale omstændighedder da jeg godt kan finde ud at at sætte et netværk op.
Altså hvor stort tab kan man regne med i latenstid mellem et AC og en trådløs klient under optimale omstændighedder???
tak :=)
Min far har tilbudt at sætte trådløst net i min lejelighed istedet for at vi skal trække kabler og bore huller(der ligger kabler løst lige nu). Jeg er ikke den vilde online gamer men det hænder da og jeg kan fandme ikke finde nogle ordenlige artikler der handler om hvor stor forøgelse man kan forvente i latenstider. Jeg regner med nær-optimale omstændighedder da jeg godt kan finde ud at at sætte et netværk op.
Altså hvor stort tab kan man regne med i latenstid mellem et AC og en trådløs klient under optimale omstændighedder???
tak :=)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.