mboost-dp1

Totalt Lydløs Bærbar

Gå til bund
Gravatar #1 - younk
21. nov. 2007 11:53
Hej, jeg leder efter en helt lydløs bærbar. Den skal kunne bruges til word og excel og udviedet regnskabsprogrammer. Det skal være sådan at jeg kan starte en bittorrent klient for at hente noget lovligt bogmateriale(som vi tit får i pdf format, som skal hentes via bittorrent).

Skærmen skal ikke være stører end 15" og den skal have ekstra skærmstik eller Tv-out. Dvd drev, pcmcia stik, og usb vil også være en fordel.

Harddisk ram cpu har ikke den store betydning da det som sagt ikke er det store den skal regneud eller gemmes.

Det vigtigste er at den er totalt lydløs
/Younk
Gravatar #2 - illishar
21. nov. 2007 11:57
En stor PDA kan vel klare sagen i så fald :P

Hvad skal du bruge PCMCIA-porten til?
Gravatar #3 - rpey60
21. nov. 2007 11:58
Så skal du finde en bærbar uden bevægelige dele.
Idet HDD'ens plader skal dreje rundt og armene bevæge sig vil det lave en smule lyd.
Men så kan du evt smide en SSD i hvis du har penge til det =)

Ved ikke om der findes en bærbar der er 100% lydløs, men der findes mange lydsvage der ude...
Gravatar #4 - engfeh
21. nov. 2007 13:02
Asus Eee pc - når den kommer til DK!?
Gravatar #5 - hgul
21. nov. 2007 13:40
Og prisen er åbenbart heller ikke vigtig? ;-)
Gravatar #6 - younk
22. nov. 2007 15:13
Mange tak for de gode svar.

Prisen har ikke den store betydning. Men den skal heller ikke være 100% lydløs, bare så lydløs som mulig.

Grunden til at jeg gerne vil have en PCMCIA port er at jeg har en del forskellig ekstra hardware der køre PCMCIA, derfor er den dejlig at have, til når jeg sidder hjemme.

Synes bare at jeg kan finde mange bærbare computer som påstår at de er meget lyd svage. Her tænker jeg specielt på blæseren der køler cpuen og hddén. Disse plejer at larme rimelig meget alligevel.

Derfor er jeg meget i tvivl om hvad for en bærbar jeg skal gå efter.
Gravatar #7 - illishar
22. nov. 2007 15:49
Ja, det er ærgeligt at "støjniveau" ikke er fast spec. på computerdele. (Og hvis det var kunne man sikkert alligevel ikke bruge det til noget, da producenterne selv bestemmer hvordan de vil måle det.)
Til gengæld så er det ofte noget, der bliver nævt i reviews. Så det er bare at begynde fra en ende af og så finde den mindst larmende, ifølge anmelderen ;)

http://www.notebookreview.com/
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login