mboost-dp1
Time Capsule
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej allesammen...
Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres vurdering af Time Capsule! Selvom mange nok ikke engang har bestilt den, så kunne det være interessant at høre hvorfor den ikke er bestilt (ingen penge tæller ikke) eller hvad der ligefrem har fået jer til at bestille...
Hvilken størrelse er der bestilt/eller ville du vælge? Har det indflydelse på dit valg, at 1TB er en Hitachi DeskStar imodsætningen til 500GB´en som er en Seagate Barracuda.
Kan I allerede nu se nogle klare fordele eller ulemper ved Time Capsule?
Kom med din mening og uddyb gerne dit svar!
Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres vurdering af Time Capsule! Selvom mange nok ikke engang har bestilt den, så kunne det være interessant at høre hvorfor den ikke er bestilt (ingen penge tæller ikke) eller hvad der ligefrem har fået jer til at bestille...
Hvilken størrelse er der bestilt/eller ville du vælge? Har det indflydelse på dit valg, at 1TB er en Hitachi DeskStar imodsætningen til 500GB´en som er en Seagate Barracuda.
Kan I allerede nu se nogle klare fordele eller ulemper ved Time Capsule?
Kom med din mening og uddyb gerne dit svar!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.