mboost-dp1

Thoroughbred

Gå til bund
Gravatar #1 - west
3. okt. 2002 20:57
Heysa =)
Pludselig, umiddelbart før en major upgrade af mit system, indså jeg hvor skræmmende lidt forstand jeg i grunden har på hardware.Så jeg får lige brug for lidt assistance :)
Jeg er brændt lidt varm på MSI's KT4 Ultra bundkort. Læste også en ret positiv test et eller andet sted ... kan bare ikke lige huske hvor. Anyways.Så fortæller MSI (linket) jo pænt en at kortet:
• Supports Socket A (Socket 462) for AMD® Athlon™ XP/ Athlon™/Duron™ processor • Supports 800MHz up to Athlon™ XP 2700+ processor
Fedt nok. Jeg har tænkt mig at køre det sammen med en Thoroughbred 2200+.Hvad ligger der i Thoroughbred navnet af inkompatibilitet med "tidligere"/andre Athlons?Kan den professor og det bundkort lege pænt sammen?Ogøehh .... lyder jeg som en komplet idiot ...? ;)
Tia,west:)
Gravatar #2 - funkymonkey
3. okt. 2002 21:09
De passer fint sammen, så længe du husker en god køler, denne vil variere lidt efter hvor mange penge du vil ligge ud. Du kunne f.eks. tage den nye "volcano 9" fra thermaltake
anyway, siden du har valgt et bundkort med kt400 chipsæt så skal du være opmærksom på at via har lavet en fejl i forbindelse med ddr400 ram. fejlen ligger i, at hver enkelt ddr400 rammodul skal bruge 2 ramsokler for at virke. derfor vil du kun kunne køre 1X ddr400 modul +1X ddr333 modul, jeg ved dog ikke om de har fået det rettet i det sidenhen
Gravatar #3 - west
3. okt. 2002 21:12
Yep, 400-issue't så jeg på deres side, men takker for info =)
Gravatar #4 - west
3. okt. 2002 21:15
Mon den her kølefætter går så længe jeg ikk oc'er?http://studiedata.dk/product.asp?product=385&p...- "[...] AMD Athlon XP på mindst 2000+"Betyder det at den køler alt over "2000+" ?
Gravatar #5 - H.E.R.O.
4. okt. 2002 07:30
Den køler der ville jeg ikke satse mine sparepenge på men det er ganske subjektivt for jeg har ikke prøvet den.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login