mboost-dp1
Sony EricssonT610....erfaringer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej alle jer derude
Jeg tænkte på om der er nogen herinde der løber rundt med en T610 på og hvad deres erfaringer er med den. Er skærmen virkelig sådan et stort problem, siden det ikke er TFT? Mangler der en medie-afspiller på den? Bare fyr løs...
Jeg tænkte på om der er nogen herinde der løber rundt med en T610 på og hvad deres erfaringer er med den. Er skærmen virkelig sådan et stort problem, siden det ikke er TFT? Mangler der en medie-afspiller på den? Bare fyr løs...
Har selv en T610. Funker fint for mig, er rimelig glad og tilfreds med den, når man først er vendet af med med Nokias brugerflader.
jeg valgte den fordi:
Bluetooth
GOD farveskærm
Havde nokia før, og ville prøve noget andet
Fedt design
Indtil videre har den ikke skuffet mig med funktionerne ihvertfald. Den kan en hel del. Du kan ydermere hente flere programmer til den på http://www.myt610.com . Bla. et hvor du kan styre din computer med den. :-)
Fanger rimelig signal sammenlignet med min gamle slidte 6210. Min oplevelse sammenlignet med Nokia telefoner og de skemaer jeg kiggede på dengang, var at T610 har flere features, bedre skærm sammenlignet med de fleste nokia'er.
jeg valgte den fordi:
Bluetooth
GOD farveskærm
Havde nokia før, og ville prøve noget andet
Fedt design
Indtil videre har den ikke skuffet mig med funktionerne ihvertfald. Den kan en hel del. Du kan ydermere hente flere programmer til den på http://www.myt610.com . Bla. et hvor du kan styre din computer med den. :-)
Fanger rimelig signal sammenlignet med min gamle slidte 6210. Min oplevelse sammenlignet med Nokia telefoner og de skemaer jeg kiggede på dengang, var at T610 har flere features, bedre skærm sammenlignet med de fleste nokia'er.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.