mboost-dp1

Samsung SyncMaster 226BW

Gå til bund
Gravatar #1 - inflector
2. aug. 2007 13:24
Overvejer at skifte min gamle Syncmaster 959nf ud med den krabat jeg har brugt som overskrift. Nogen der kender denne skærm, for efter den smule forstand jeg har på skærme lader det til at være et ret godt køb og prisen ligger omkring de 2500.

Min lokale forhandler forsøger at prakke mig en mirai skærm på, men den er jo ikke just lige så flot og synes heller specs på den, så særligt vilde ud.

Hvis I kender til en endnu bedre skærm i 2500 kroners klassen må I også gerne melde ud. Jeg bruger både skærmen til arbejde og spil.

På forhånd tak :)
Gravatar #2 - izzue
7. aug. 2007 07:34
Jeg kan varmt anbefale 226BW, super lækker skærm, bare sørg for at det er et "a" panel, men jeg det hedder... Miria er et ganske udemærket, men i de fleste tilfælde får du hvad du betaler for hos miria
Gravatar #3 - Silentkill
7. aug. 2007 23:07
Har selv en Samsung 225BW og den er jeg glad for. Den kan i modsætning til 226'eren også stilles i højden så vidt jeg husker, men den har dog ikke det der smarte blanke look.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login