mboost-dp1

Router/firewall hjælp.

Gå til bund
Gravatar #1 - StrafferenDK
10. mar. 2006 09:04
Jeg er på udkig efter en router, men har lige nogle spørgsmål.

For det første. Jeg har kigget på en trådløs router, en 3Com OfficeConnect ADSL Wireless 11g Firewall Router som jeg syntes lyder som en fin router. Da jeg så ville til at købe sådan en så siger folk til mig at jeg skal købe en til kabel istedenfor da en trådløs ikke er så god når man anvender bl.a. skype. Det er noget med at lyden ikke kommer igemmen. Er der nogen som kan svare mig på om trådløs er godt eller skidt for jeg ved ikke selv så meget om det.

For det andet. Jeg vil gerne have en firewall derfor har jeg valgt den 3Com router. Jeg er også en af de mennesker der er træt af alle de viruser og trojanske heste man hele tiden for på sin computer. Jeg har før kigget på en hardware firewall men har aldrig fået købt en, nu er det så at jeg spørger, hvad er det beste jeg kan gøre. Jeg har kigget på en 3Com OfficeConnect VPN Firewall, men skal jeg købe sådan en og en router uden firewall eller skal jeg købe routeren med firewall. Der er nemlig nogle som har fortalt mig at de firewall's som er i en router ikke dur til noget.

Jeg har kigget på 3Com da jeg syntes det er nogle godt produkter de laver, men jeg ved ikke så meget om firewall's.

Jeg er meget åben for forslag til andre mærker.

På forhånd tak.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login