mboost-dp1

RDRAM

Gå til bund
Gravatar #1 - west
9. sep. 2001 16:57
Hey!Jeg har hørt på et tidspunkt at man ikke må sætte forskellige stænger sammen (fx en 128m og en 256m klods) men at de skal "hænge sammen" (altså 2 128m stænger, 2 256m stænger osv.)Nogen der kender noget til det?<STRONG>(rettelse: som jeg skrev i overskriften, men glemte at få med herinde, er det RD-RAM jeg snakker om)</STRONG>
Gravatar #2 - TcaT
9. sep. 2001 20:26
Hvis du ikke har en oldnordisk computer så sæt du bare to forskellige ramklodser i. (Kører du med SDRAM er der ingen problemer)<STRONG>Havde ikke set det var RDRAM du mente, så jeg trækker mit indlæg tilbage. </STRONG>
Gravatar #3 - Miklos
13. sep. 2001 12:41
RDRAM er RamBus RAM og så har du en Pentium4 maskine. Snak med forhandleren om det.
Gravatar #4 - mazzoo
23. sep. 2001 15:12
Korekt !Har selv lige k0bt et ASUS P4T, og uden paa aesken staar der at man SKAL k0re parvis. oXa med maerker og typer. Du kan altsaa ikke k0re SAMSUNG sammen med KINGSTON !
<STRONG></STRONG>
<STRONG>-maZZoo</STRONG>
Gravatar #5 - west
23. sep. 2001 19:16
Fuck !! Jeg havde efterhånden fundet ud af det med størrelser og hastigheder, men ligefrem mærket???
Nå.... :p
Okay tak mazzoo :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login