mboost-dp1
RAM til bærbar
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej
Jeg sidder i den situation, jeg gerne vil udvide min bærbar LG T1 expresse (T1-32JDV3) med flere ram, jeg ved det er 2 blok 512MB der sidder i, og har via LG's hjemmeside fundet frem til denne specikation over memoryen: "1GB (uDIMM 512MB + SODIMM 512MB) DDR II (667MHz, Dual Channel Support, Up to 4GB)".
Nogen der kan hjælpe mig med at finde nogle nye RAM, så jeg får 2 x 2GB = 4GB i den, sådan at de vil fungere optimalt??
Vh.
Niessau
Jeg sidder i den situation, jeg gerne vil udvide min bærbar LG T1 expresse (T1-32JDV3) med flere ram, jeg ved det er 2 blok 512MB der sidder i, og har via LG's hjemmeside fundet frem til denne specikation over memoryen: "1GB (uDIMM 512MB + SODIMM 512MB) DDR II (667MHz, Dual Channel Support, Up to 4GB)".
Nogen der kan hjælpe mig med at finde nogle nye RAM, så jeg får 2 x 2GB = 4GB i den, sådan at de vil fungere optimalt??
Vh.
Niessau
http://udm.dk/database/sider/configurator/index.ht...
Prøv UDM, hvis de ikke har dem i deres konfigurator, så giv dem et kald.
Prøv UDM, hvis de ikke har dem i deres konfigurator, så giv dem et kald.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.