mboost-dp1
Radeon 9800 XT problem" sombody please help me"
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
sombody please help me!!
har i hørt om andre som har problemer med dette kort? jeg får en fejl meddelelse i dos om at jeg ikke har connected powerextention cable, selvom jeg har sat strøm til den, og har prøvet andre strøm stik, men det sker kun nogle gange. Andre gange forsætter den bare videre ind i windows xp under videre..lorte grafik kort
så skulle jeg alligevel have købt mig et Geforce FX..fuck
somebody please help..kan dettte ikke være en fabrikations fejl?
nu ligger landet sådan at jeg har købt kortet hvor jeg bor i norge og skal til danmark og bo oim en uge..fuck så kan jeg nok ikke nå at få pengene tilbage hvis de slal teste osv...
ATI STINKER
har i hørt om andre som har problemer med dette kort? jeg får en fejl meddelelse i dos om at jeg ikke har connected powerextention cable, selvom jeg har sat strøm til den, og har prøvet andre strøm stik, men det sker kun nogle gange. Andre gange forsætter den bare videre ind i windows xp under videre..lorte grafik kort
så skulle jeg alligevel have købt mig et Geforce FX..fuck
somebody please help..kan dettte ikke være en fabrikations fejl?
nu ligger landet sådan at jeg har købt kortet hvor jeg bor i norge og skal til danmark og bo oim en uge..fuck så kan jeg nok ikke nå at få pengene tilbage hvis de slal teste osv...
ATI STINKER
Ja, det kan jo evt. være en løs forbindelse i en af lodningerne til powerextension-stikket, hvis det var grundet for stort træk på PSU'en, ville det næppe være grafikkortet der stod forrest i køen med fejlmeddelelser. I øvrigt kan du ikke klandre ATi for en fabrikationsfejl af kortet, da selv Built-by-ATi-kort laves af Sapphire. Det ville være forkert at fravælge ATi-kort på det grundlag, og enhver kan komme ud for et defekt kort. Derudover er det ikke mit indtryk at der forekommer flere defekte ATi-baserede kort end nVidia ditto. Du kan evt. undersøge om kortfabrikanten har en global returpolitik (eller et europæisk kontor/værksted du kan sende skidtet til), eller snakke med forretningen du har købt det i, og forhøre dig om muligheden for at få sat returbeløbet ind på en konto i en dansk bank (hvis det er det du vil)...
Og nu vi er ved det, man kan ikke udlede andet end at der er tale om et Radeon 9800XT-kort af ukendt herkomst samt at du kører XP - hvis nogen skulle have hørt om problemer med dit kort, ville det nok være en idé i det mindste at skrive hvem der har lavet kortet, da der kan være store forskelle på kvalitet og ydelse fra producent til producent - det handler nemlig ikke så meget om at få den billigste vare, som det handler om at få den bedste vare til prisen.
Og nu vi er ved det, man kan ikke udlede andet end at der er tale om et Radeon 9800XT-kort af ukendt herkomst samt at du kører XP - hvis nogen skulle have hørt om problemer med dit kort, ville det nok være en idé i det mindste at skrive hvem der har lavet kortet, da der kan være store forskelle på kvalitet og ydelse fra producent til producent - det handler nemlig ikke så meget om at få den billigste vare, som det handler om at få den bedste vare til prisen.
Hmm jeg har selv det porblem af og til. Dog er det et jeg selv har fået skabt mig da jeg har været lidt små voldlig når jeg skulle have power ledning af og på.
Det skyldes for det meste bare dårlig kontakt mellem mellem ledningen og stikket på grafikkort. Ved at vride lidt ved min kan jeg få det løst.
Prøv eventuelt kortet i en anden maske og se om det giver de samme problemer. HVis dt gør det retuner kortet med en fejl beskrivelse.
Det skyldes for det meste bare dårlig kontakt mellem mellem ledningen og stikket på grafikkort. Ved at vride lidt ved min kan jeg få det løst.
Prøv eventuelt kortet i en anden maske og se om det giver de samme problemer. HVis dt gør det retuner kortet med en fejl beskrivelse.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.