mboost-dp1

Problemer med harddisk! Hjælp....

Gå til bund
Gravatar #1 - thomasmøller1985
4. sep. 2007 18:15
Hej.. Jeg har problemer med en af mine harddiske, og det er selvfølgelig den harddisk hvor uerstattelige billeder og dokumenter ligger på.
Problemet består i, at jeg ikke kan få angang til drevet. Windows kan godt se drevet, men jeg kan hverken se hvor meget data der ligger på det, hvis jeg trykker egenskaber, og når jeg trykker ind på drevet, får jeg bare følgende tekst i en boks der popper op: "Placeringen er ikke tilgængelig. Filer eller mappen er beskadiget og kan ikke læses". Jeg har prøvet at køre chkdsk i dos, men jeg får at vide at disken er låst. Nu har jeg prøvet at reparere problemet via Norton PartitionMagic, men jeg får fejlen 1507, og reparationen kan derfor ikke udføres. Hvad gør jeg? Jeg er nemlig ikke meget for at formatere drevet, da der som sagt ligger en masse derpå, som jeg ikke lige kan få igen.

Håber at der er en der kan hjælpe med mit problem.

Med venlig hilsen

Thomas
Gravatar #2 - tgr
4. sep. 2007 20:16
Prøv programmet GetDataBack. Har reddet megen data på den måde.

Men husk at tage backups fremover ;)
Gravatar #3 - klh
4. sep. 2007 22:15
Du kan evt. også tage et kig på PC Doctor File Recovery - det har reddet mig et par gange :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login