mboost-dp1

Printer problem.

Gå til bund
Gravatar #1 - Norrah
23. nov. 2007 10:25
Er stødt på en sær lille fejl!

Har en canon printer. Denne printer opføre sig på en ganske sær måde, idet den ikke udskriver når man siger udskriv. Så popper der bare en Printer kø op, canon page composer, kalder den sig selv. Og denne printerkø, er så stupid anlagt, at den ikke skriver dokumentet ud, før man højreclicker på den og siger udskriv.

Det skal lige siges, at den også ligger i printerens rigtige printer kø. Og igen, den bliver ikke skrevet ud før man højre clicker. Det er død frustrerende. Og jeg kan ikke ændre det.

Nogen som har en ide?
Gravatar #2 - illishar
29. nov. 2007 15:17
Har du tilfældigvis installeret den driver der fulgte med printeren? Jeg synes at have observeret at den slags ofte lider af blowup, eller hvad man nu skal kalde det. Hvor længe siden er at I sidst har installeret en HP-printer eksempelvis? 1 CD med driver + 1 CD med ... crap (whatever). Og det er ikke sådan så man kan nøjes med at installere en standarddriver på 64k. Næ nej, 350 MB for den skrabede hvis man er heldig!!!

Nu kommer min pointe så: Man kan meget ofte få en meget mere primitiv, nørdet, lightweight og kort sagt langt bedre printer (w00t), hvis man blot bruger den der er indbygget i Windows$$, eller bare downloader en random ny. Nogen gange kan man endda også være heldig at finde en decideret 64k version af driveren.

Prøv eksempelvis at se den her side:
http://drivers.softpedia.com/get/PRINTER/CANON/

(De er godt nok ikke helt derned, men de ser tilpas små ud til, ikke at indeholde irriterende modal printerkøer.)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login