mboost-dp1
print direkte på cd/dvd (canon pixma ip4000)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
hej..
har prøvet forgæves at få min printer, canon pixma ip4000, til at printe "rigtigt", direkte på en cd/dvd skive.. Det medfølgende program virker ikke efter hensigten.. prog. viser kun nogle forskellige måder at ligge billedet på skiven, men der er ingen muligheder for at ligge billedet i midten af en cd/dvd!!??.. hvorfor? el gør jeg det bare forkert!!..
Prog. jeg bruger hedder, EASY PHOTO PRINT..
Findes der andre muligheder, progs.?
håber i kan hjælpe..
har prøvet forgæves at få min printer, canon pixma ip4000, til at printe "rigtigt", direkte på en cd/dvd skive.. Det medfølgende program virker ikke efter hensigten.. prog. viser kun nogle forskellige måder at ligge billedet på skiven, men der er ingen muligheder for at ligge billedet i midten af en cd/dvd!!??.. hvorfor? el gør jeg det bare forkert!!..
Prog. jeg bruger hedder, EASY PHOTO PRINT..
Findes der andre muligheder, progs.?
håber i kan hjælpe..
du skal bruge det program der hedder cdlabel-printer. det ligger på cden samme med det andet software. det virker for mig uden problemer. easy photo print er til at skrive billeder ud, så du kan få dem helt ud til kanten osv.
hej
jeg havde også problemer i starten, med at få billedet til at ligge i midten, men der er et sted der inde hvor du kan centrer op og ned og til højer og venster, kan dog ikke lige huske hvordan det er , og sidder pt ikke hjemme ved min printer, men kan love dig at det kan lade sig gøre, for jeg har ingen problemer nu- det er blot et ? om fin indstilling.
mvh michael
jeg havde også problemer i starten, med at få billedet til at ligge i midten, men der er et sted der inde hvor du kan centrer op og ned og til højer og venster, kan dog ikke lige huske hvordan det er , og sidder pt ikke hjemme ved min printer, men kan love dig at det kan lade sig gøre, for jeg har ingen problemer nu- det er blot et ? om fin indstilling.
mvh michael
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.