mboost-dp1

Pressemeddelelse fra forbrugersupport.dk

Gå til bund
Gravatar #1 - mortenfjord
14. feb. 2004 23:29
Pressemeddelelse
For Forbrugersupport.dk

Hvad ?
Har man handlet bare en lille smule hardware på Internettet, har man sikkert været ude for at det er gået i stykker, og skulle retur til ombytning. For det meste går det også ganske efter bogen., men nogle gange går der hårdknude i sagen, og forhandleren løber med hele kagen.
Det er i sådanne situationer at forbrugersupport.dk kan træde til, med tips & tricks, assisterende rådgivning, eller helt overtage sagen, og kontakten til forhandlerne. www.forbrugersupport.dk er et nyt Internet site, der kommer online forbrugere, som er kommet i klemme hos forhandlerne, til undsætning. Servicen tilbydes gratis til alle private forbrugere.

Hvem ?
Initiativet til siden er taget af tre studerende, som gennem erhvervserfaring, har opbygget et stabilt og dybdegående kendskab til Dansk Købe- og aftalelov. Gennem komplekse problemstillinger ved reklamation, kan vi tilbyde konstruktive råd og løsningsforslag i sager som måtte være gået i hårknude, eller på vej hertil.
1. Anders Aarkrog, Initiativtager og projektansvarlig.
2. Morten Fjord, Senior rådgiver.
3. Hans Christian Strikert, Programmør og udviklingsansvarlig.

Hvorfor ?
Hvorfor? Og hvorfor gøre det gratis? Vi vil med dette site prøve at øge den enkeltes sikkerhed ved online køb, igennem kvalificeret rådgivning, i tilfælde af problemer. Det er vort håb, at vi med dette site, kan øge tilliden til online handel i Danmark, og derigennem styrke dette hastigt voksende ”fænomen”.

Med Venlig hilsen
Forbrugersupport.dk teamet
Gravatar #2 - brislingf
15. feb. 2004 04:38
Det kan godt være det bare er min Firefox browser det er galt med, men den side ser temmelig tom ud, hvis man ser bort fra grafikken.

En helt anden ting: er i ikke ved at bevæge jer ind på et område, som i forvejen er dækket af forbrugerstyrelsen???
Jeg ved godt at de ikke er gratis, men jeg fik da en ny bærbar af fona og det eneste det kostede mig var de 80 kr. i gebyr for at forbrugerstyrelsen tog sagen, og sagen var overstået mindre end en måned efter jeg havde startet den med et forlig.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login