mboost-dp1

PQI's 512 ram + Asus A7v?

Gå til bund
Gravatar #1 - Energiez
3. sep. 2001 20:20
Nogen som har dette motherboard (Asus a7v) samt disse ram(PQI 512SD ram) Ville bare hører om dette kan fungerer sammen. Har hørt fra nogle at det ikk' skulle fungere helt så godt sammen?
Gravatar #2 - Lauer
3. sep. 2001 21:15
Hey
Lad mig sige det sådan... jeg har lige købt 512 PQI ram til min computer... og jeg har et Asus A7V bundkort... og her kører det bare perkert... jeg har dog ikke prøvet at overclocke med dem... men der skulle der nok heller ikke være nogen problemmer.
Lauer - http://www.lauer.dk
Gravatar #3 - Gregorianm17
2. nov. 2001 17:25
Jeg har selv et asus-a7v133
har lige købt en PQI 512SD ram blok, og den kører uden problemer, sammen med en 1 ghz t-bird...

så det burde også virke på dit motherboard...
Gravatar #4 - Polyvinylchlorid
2. nov. 2001 19:17
nogle gange virker de nogle gange ikke det er som at slå med en terning og virker de ikke på dit a7v virker de måske på et andet a7v ...

men hvis du ikke har købt dem endnu så køb for gud skyld alt andet end pqi da det er noget af det værste ram du kan få og helt ærligt er det værd at spare 40 kr på pqi ??

jeg ville købe de lidt dyrere twinmos da de også er nogle af de bedste at clocke
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login