mboost-dp1

Passer Leadtek PX6600 GT 128MB til min computer?"

Gå til bund
Gravatar #1 - big150
13. dec. 2004 04:43
Jeg har netop købt ny computer og skal så ha' et grafikkort dertil - det skal være et grafikkort, som kan udnyttes af computeren.

Min computer er en Fujitsu Siemens SCALEO T Athlon 64 +3000 med 1gb ram.

Umiddelbart havde jeg tænkt mig at købe Leadtek PX6600 GT 128MB til kr. 1799,- i computercity. Kan jeg benytte det kort og især udnytte kortet? Der står noget om PCI Express i grafikkortet, er det aktuelt for min computer? Ellers er det vel lidt dumt at give penge for den teknologi.

Er det evt. bedre at købe Sapphire Radeon X600 XT 256MB PCI-Express til de samme penge?

Jeg skal bruge computeren til at spille lidt på uden dog at være verdens største spiller, tænker på Underground 2, Medal of Honor og den slags spil.

Er det evt bedre at ofre et par hundrede mere og så købe Sapphire Atlantis radeon 9800 Pro 128Mb til kr. 1999,- eller er det kort ved at være udtjent?
Gravatar #2 - amokk
16. dec. 2004 00:28
Du kan være helt sikker på at Geforce 6600GT giver bedre ydelse end X600 kortet...

du må kigge i din motherboard-manual, og se om der er PCI-Express grafikkort, eller åbne maskinen og se på det.

Umiddelbart vil jeg dog ikke tro du kan bruge et PCIe grafikkort, da du har en AMD64, og det først er inden for de sidste par uger at motherboards til AMD64 med PCIe...

Så jeg tror du skal gå efter en AGP version, men 6600GT er et godt valg :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login