mboost-dp1
P4 ????
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
T-Bird...Køb da en T-Bird i stedet... indtil videre ser det da ud til at AMD fortsat vil owne Intel et godt stykke ud i fremtiden...
- Kiwi
Svar på spørgsmålet og ikke om du var en nar !Intel har den bedste core men ikke den hurtig af dem
intel kan køre op til 10 Ghz med deres !
( det skal også lige siges at et intel system er mere stabilt og er fortrukket af virksomheder pga af det )
Jeg ved ikke hvor de kan købes.. men det kan ikke vare længe... intel skal nok komme igen... vent og se !
ED
i har sikkert fundet dem nu men noget helt andet aSå er ustabilitet på amd en grund af bundkort og ikke cpu i sig selv. Jeg kan også bedst li' intel men JEg har samlet et par maskiner med et abit kt7a-raid bundkort og en amd cpu. Da er de bare 100% stabile og rykker bare derud af uden et eneste problem. Så til fremtidige amd købere. Køb abit eller asus til jeres amd og ikke andet. Så er der sandsynligvis ingen problemer
køb aldrig andet end abit eller asus, selv for intmin megning om den ældre generation af amd, er også at den stinker for vildt! men det kan da godt være at asus kan understøtte de ting som får lidt stabilitet?
K7Raid..er nok det mest ustabile mobo jeg nogensinde har prøvet at mosle med. De RAID-muligheder gør kortet vildt ustabilt.
Jeg er ikke den der tager parti, men jeg vil gerne lige sige at Soltek bundkortene er også virkelig gode, men jeg vil også gerne have et ord med om Amd's systemer, de er knaldhurtige og det er der ingen tvivl om, men jeg er stadig selv Intel bruger pga. stabiliteten, Intel er stabilitet og ikke så meget andet, deres processorer er kvalitet, men hastigheden har Amd overtaget, og plus at Amd's top cpu kun koster en tredjedel af Intels.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.