mboost-dp1

P4 2.533 max temperatur?

Gå til bund
Gravatar #1 - mandrillen
16. okt. 2005 22:28
Hej

Ved ikke om nogen kan svare på dette spørgsmål - Jeg har en P4 2.533GHz (ikke OC) der virker lidt ustabil for tiden og jeg tænkte på om det måske var temperaturen der fik den til at gå amok - Jeg har ikke nogen hardware monitor i Windows men ved genstart efter et par timers run er CPU på 50C og Mobo på 42C - er det for meget? Og burde den kunne køre stabilt ved disse temps?

Mvh Mandrillen
Gravatar #2 - amokk
17. okt. 2005 00:45
jo temperaturen ser ikke ud til at være problemet.

Hvor varm bliver dit grafikkort?

Og er din PSU kraftig nok?

Hvordan går den ned? Er du sikker på det ikke er driverproblemer eller lign.?

Prøv at hente memtest86+ (google) og test maskinen i et par timer
Gravatar #3 - peter_m
17. okt. 2005 06:28
Jeg OC'ede min 2,533'er til 2,9xx og spurgte Intel support, hvor varm den måtte blive: mellem 67-72 grader på cpu'en, afhang lidt af produktionsserie..
Gravatar #4 - wazari
17. okt. 2005 17:56
Min oldgamle Amd Athlon 2600xp+ som normalt kører med 2.08 ghz bliver somregel 60-65 grader efter nogle timer og kører stadig nogenlunde fornuftigt. Selv når jeg overclocker omkring 10% stiger temperaturen kun med et par grader og kører stadig stabilt. Bare for at give et eksempel på, at det nok ikke er temperaturen. 50 Grader ville jeg prise mig lykkelig for! :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login