mboost-dp1

opdatere bios?

Gå til bund
Gravatar #1 - monarchs69
4. okt. 2005 22:12
Jeg har en gammel Toshiba Satellite Pro 4200 Series bærbar og efter jeg var kommet til at slette driveren til mit lydkort kørte jeg programmet link til everest home edition...

For dem der ikke kender det er det et program der viser en hvad man har liggende i computeren..

Jeg sad og legede lidt med programmet og fandt frem til info om min BIOS... Jeg kender ikke supermeget til computere, men jeg har fundet ud af hvad det er BIOS'en laver... problemet er at everest programmet mener at jeg bør opgrade min bios... jeg har bare hørt at man kan få store problemer hvis man kommer til at klokke idet... er der nogen der kender et diagnosticerings program der kan undersøge om jeg nu virkelig også bør opdatere min bios?
Gravatar #2 - amokk
4. okt. 2005 22:38
Hvis din PC kører fint, er der egentlig ingen grund til at opdatere BIOS... opdateringerne indeholder som regel kun fejlretninger til problemer som folk har rapporteret ind...

at Everest beder dig opdatere, er nok fordi den kan se din bios er et par år gammel, det er en standard-besked den fyrer af.
Gravatar #3 - monarchs69
4. okt. 2005 23:07
ok...

Ja men så siger jeg tak for svaret :)
Gravatar #4 - peter_m
5. okt. 2005 08:49
if it ain't broke...don't fix it ;-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login