mboost-dp1

Nyt Kamera

Gå til bund
Gravatar #1 - gkdk
24. jun. 2006 18:56
Hej folkens..

Jeg er på udkig efter et nyt digitalt camera.

kravene er simple:

>4mega pixel

ikke noget autofokus hvor man først skal holde knappen halvt nede.. Altså det skal hurtigt kunne tage billedet. Men stadig med autofokus.

max pris ca 4000,-

Jeg håber i har nogle forslag..

pfh tak

gkdk
Gravatar #2 - drbravo
25. jun. 2006 09:20
Hvorfor lige præcis 4MP? er det ikke som at lede efter en ny processor på mindst 2GHz? uden at vide hvad slags processor der er tale om.
Gravatar #3 - DUdsen
25. jun. 2006 09:41
canon ixus serien har godt nok formelt set autofokus men man kan bare ignorere dem, de ligger vel i en dkk2-3000,- typist også i 4MP+.

jeg har et ixus 50 og det er et glimrende hurtigt point and shoot camera.

Ellers er der sony's foldeoptik eller olympos meget meget solide camera serier der er prisat lige lidt under canon's.
Gravatar #4 - mrmorris
25. jun. 2006 10:09
Tag et kig på Canon IXUS800 IS.
Gravatar #5 - duck-1
26. jun. 2006 06:57
fuji film har lavet et nyt kamera med en super hurtigt opstarttid, og derudover også en meget hurtigt autofokus. Prøv at kigge på det, jeg var ihvertfald meget overrasket over det.

Eller skal du nok ud i noget spejlrefleks for at få det du søger.
Men det bliver nok lidt sværere at finde i det prisleje
Gravatar #6 - holmen
26. jun. 2006 07:42
ikke noget autofokus hvor man først skal holde knappen halvt nede.. Altså det skal hurtigt kunne tage billedet. Men stadig med autofokus.

Så du kan komme væk i en fart? Hehe...

Jeg ville faktisk have foreslået det samme som mrmorris. Kig på det.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login