mboost-dp1

Ny Router og printertilslutning

Gå til bund
Gravatar #1 - plazm
14. dec. 2007 18:43
Hey, jeg står i den situation at min WRT54G router skal byttes ud, den har været alt andet end tilfredsstillende, så nu skal den væk.

Hvilken vil i anbefale mig at købe?

Vi står desuden og skal have en printserver/ting som tillader os at tilslutte en usb printer.
Gravatar #2 - kinaholm
22. dec. 2007 20:30
skulle jeg ud og købe en ny, ville jeg købe sådan en her : http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr... - Jeg har nemlig allerede en og den fungerer allerede upåklageligt. Jeg har ikke prøvet med printer tilslutning endnu, men har hørt fra andre at det fungerer fint.
Den kører klippestabilt og skal faktisk næsten aldrig resettes (skulle min gamle smc, den kunne ikke håndtere at man overførte iso filer over den trådløse forbindelse:S(dvs. 8-9 KB/s)) den har rigtig god range selvom den "kun" har en antenne og så kan den vidst også fungere som bittorrent downloader :)
Gravatar #3 - plazm
22. dec. 2007 22:19
Den ser godt nok lækker ud, og jeg har en forkærlighed for asus, så det virker til at være et ganske udemærket bud, mange tak :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login