mboost-dp1

Ny Printer

Gå til bund
Gravatar #1 - RasmusP
2. jan. 2008 12:21
Hej,
Jeg skal have en ny printer. Det skal være en laserprinter så jeg ikke behøver at tænke på prisen hver gang jeg trykker print. Printeren skal primært bruges til tekst, og måske grafer og andre former for "tekst" grafik, men altså ikke til fotos. Jeg ville gerne have duplex, og også gerne farve, men det ser ikke ud til at være muligt indenfor mit budget på ca. kr. 1.000.
Til skriftlige prøver skal jeg selv medbringe printer, så det dur heller ikke med en fætter på 35 kg :)

På edbpriser har jeg fundet denne liste frem.

Jeg overvejer specielt 3 printere:

OKI B4100. Jeg har haft en OKI 600Ex eller noget i den retning, og den virker stadig efter 15 år eller så noget. Endvidere er OKI relativt billige i drift. Anmeldelser af printeren, som jeg har set, har også været ok.

(IBM) InfoPrint. Det ser ud til at være en fin printer, men jeg har ikke kunne finde noget om den. Så vidt jeg ved laver Ricoh gode printere... Er der nogen der ved noget om denne printer?

Samsung ML 3050. Den skulle også være relativt billig i drift og printe i god kvalitet.

Jeg håber der er nogen, der har forstand på printere, der kan rådgive mig lidt her. Hvis der er nogen, der har set et godt tilbud på en duplex printer, har det også interesseret.

På forhånd tak,
Rasmus
Gravatar #2 - MiniatureZeus
2. jan. 2008 12:58
Det lyder som om at du har rimelig styr på det, men ellers har vi en ret god artikel om emnet :)

Nu kender jeg ikke ret meget til printere sådan generelt, men vi har altid haft HP multifunktionsprintere i stuen, og de har fungeret problemfrit... :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login