mboost-dp1
Ny computer.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hejsa..
Jeg kunne godt tænke mig en ny stationær "gaming" computer, men det behøves ikke være lige atm. Måske om et år eller to..
SKAL kunne køre BF2, GRAW2, Rainbow six Vegas 2, Gears of War, MS Flight Simulator X, Crysis, i HØJESTE grafik.
Men, jeg vil kunne have så der kan komme 2 skærme, minimum 2 gb ram.
Jeg har tænkt over AMD's nye chipset, 790x for gamerer.
Det er vist Quad Core 3 Ghz.
Den køre nemlig sygt med 4 ATI Crossfire grafikkort :)
Evt. 4 gb DDR3 Dual Channel Kingston eller Corsair Twin3x ram.
En 1 TB Harddisk 7200 Rpm's SATA2.
Er der nogle der har noget af det gear, og kan sige om det køre godt?
Køber nok fra shg når det er..
Jeg kunne godt tænke mig en ny stationær "gaming" computer, men det behøves ikke være lige atm. Måske om et år eller to..
SKAL kunne køre BF2, GRAW2, Rainbow six Vegas 2, Gears of War, MS Flight Simulator X, Crysis, i HØJESTE grafik.
Men, jeg vil kunne have så der kan komme 2 skærme, minimum 2 gb ram.
Jeg har tænkt over AMD's nye chipset, 790x for gamerer.
Det er vist Quad Core 3 Ghz.
Den køre nemlig sygt med 4 ATI Crossfire grafikkort :)
Evt. 4 gb DDR3 Dual Channel Kingston eller Corsair Twin3x ram.
En 1 TB Harddisk 7200 Rpm's SATA2.
Er der nogle der har noget af det gear, og kan sige om det køre godt?
Køber nok fra shg når det er..
hvis du vil kunne klare Crysis i "HØJESTE grafik", så er det vigtigt at du skriver hvad opløsning du ønsker at spille i.
hvis du har en fladskærm i fx 1600*1200, så har du ikke rigtig mulighed for at købe noget system som kan klare det.
men hvis du godt kan vente med at købe, så kan du jo vente på at AMD kommer ud med de nye 45 nm CPU'er og den næste generation grafikkort.
ikke at CPU betyder så meget i spil, men hvis du skal vente på de næste grafikkort, så kan du lige så godt også vente på de nye CPU'er
hvis du har en fladskærm i fx 1600*1200, så har du ikke rigtig mulighed for at købe noget system som kan klare det.
men hvis du godt kan vente med at købe, så kan du jo vente på at AMD kommer ud med de nye 45 nm CPU'er og den næste generation grafikkort.
ikke at CPU betyder så meget i spil, men hvis du skal vente på de næste grafikkort, så kan du lige så godt også vente på de nye CPU'er
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.