mboost-dp1
Nvidia GeForce 7500LE vs NVIDIA GeForce 8400 GS
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej.
Nu er jeg ikke den største computer ekspert så ville høre jer om hvad for et grafikkort er bedst ??
Altså Nvidia GeForce 7500LE med 512 MB TurboCache og NVIDIA GeForce 8400 GS med 128 MB DDR2-hukommelse..
Umiddelbart ville jeg tro at GeForce 7500LE er bedst da det har flere ram ???
Ville GeForce 8400 GS godt kunne følge med i de nye spil, tænker ikke på ekstremt godt grafik. Men bare så det ikke lagger..
//Lars
Nu er jeg ikke den største computer ekspert så ville høre jer om hvad for et grafikkort er bedst ??
Altså Nvidia GeForce 7500LE med 512 MB TurboCache og NVIDIA GeForce 8400 GS med 128 MB DDR2-hukommelse..
Umiddelbart ville jeg tro at GeForce 7500LE er bedst da det har flere ram ???
Ville GeForce 8400 GS godt kunne følge med i de nye spil, tænker ikke på ekstremt godt grafik. Men bare så det ikke lagger..
//Lars
Du vil ikke kunne sammenligne de to grafikkort direkte, da 7500'eren baade har egen hukommelse og bruger systemets hukommelse, mens 8400'eren kun har dedikeret ram. Derfor vil 512 MB delt ram ikke noedvendigvis vaere bedre end 128 MB dedikeret ram.
I stedet kan du bruge Tom's Hardwares charts (link), hvor du kan sammenligne alle grafikkort. Dog er de delt op efter aargangene, saa du skal nok bruge et par minutter paa at lede efter dem.
I stedet kan du bruge Tom's Hardwares charts (link), hvor du kan sammenligne alle grafikkort. Dog er de delt op efter aargangene, saa du skal nok bruge et par minutter paa at lede efter dem.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.