mboost-dp1

Nierle

Gå til bund
Gravatar #1 - Sipper
25. sep. 2006 11:28
Hej
Pas på Nierle når i køber medier hos dem. jeg bestilte varer hos dem d. 29-6-2006 og betalte med bankoverførsel d. 30-6-2006.
pakken blev væk hos postvæsnet, men i deres FAQ skriver de at forsendelserne er forsikret i sådanne tilfælde. efter adskillige email, hvor de flere gange lover at tage affære, de har også lovet kompensation for den lange ventetid og alt besværet. d. 13. september lover de at sende en ny pakke. nu er det den 25 september. Jeg har modtaget endnu.
Gravatar #2 - amokk
25. sep. 2006 11:30
Nu ved jeg godt butikken er tysk, men ring til forbrugerrådet og forklar, og gør som de anbefaler dig. Hvis dette ikke hjælper så anmeld dem (evt til tysk politi) for svindel
Gravatar #3 - gentox
25. sep. 2006 12:04
Har handlet ved dem et par gange, og har ikke haft problemer, men da er pakkerne heller ikke forsvundet hos postdk.

Og at du nu snart har ventet i 3 måneder er jo lettere vanvittigt.
Så kunne godt være man skal tænke sig om en ekstra gang, før man handler hos dem.
Gravatar #4 - buch
25. sep. 2006 15:05
Gå i din bank og hiv pengene tilbage længere er den ikke!

Har selv handlet der flere gange, og det vil jeg fortsat gøre.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login