mboost-dp1
Mine Harddiske støjer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg har to Western Digital harddiske i min nye DigiDice, men de har en konstant høj skinger lyd. Jeg har ikke lagt mærke til det før, da min gamle PC ikke var det mest lydløse :)
Er der nogen der ved hvad man kan gøre? Jeg er ret desperat, for jeg har lige ofret en formue, for at få en lydløs PC :(
Er der nogen måde man kan fjerne den lyd?
Det er 2 WD Caviar Special WD800JB 80GB
Jeg vil lige nævne at de er ca 1½ og 1 år gamle
Er der nogen der ved hvad man kan gøre? Jeg er ret desperat, for jeg har lige ofret en formue, for at få en lydløs PC :(
Er der nogen måde man kan fjerne den lyd?
Det er 2 WD Caviar Special WD800JB 80GB
Jeg vil lige nævne at de er ca 1½ og 1 år gamle
Jeg tror desværge at dine diske er ved af "død" ellers er de ret gamle...
Når harddiske begynder larme, er det et tegn på at de er ved at "stå" af...
Når harddiske begynder larme, er det et tegn på at de er ved at "stå" af...
Hmm - den er ikke et år gammel endnu. Jeg har kørt WD testprogram og den siger den ikke fejler noget. Det er også lige meget, jeg køber snart en SATA disk istedet :)
er det linær støj?
for hvis det er skal du regne med at 33db (som de larmer) faktisk er rimelig meget
mine wdc hdds larmer os med den høje skingre lyd (ihvertfald min 100 gigs) og det har de altid gjordt
så tror ik det er noget du skal bekymre dig om
men du kunne jo købe et par rammer til at montere hdds i 5,24" bays det formindsker larmen
for hvis det er skal du regne med at 33db (som de larmer) faktisk er rimelig meget
mine wdc hdds larmer os med den høje skingre lyd (ihvertfald min 100 gigs) og det har de altid gjordt
så tror ik det er noget du skal bekymre dig om
men du kunne jo købe et par rammer til at montere hdds i 5,24" bays det formindsker larmen
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.