mboost-dp1

MARERIDT!!!

Gå til bund
Gravatar #1 - wazari
30. mar. 2007 18:38
Jeg havde mig lige en eftermiddagslur...
Jeg drømte noget så herligt at jeg fik foræret en splinterny blu-ray afspiller med tonsvis af film til.. Men det eneste tv der var tilbage i verden var et prosonic 14" 4:3 tv fra 1997 :|
Gravatar #2 - gentox
30. mar. 2007 18:44
Så kan du lære, ikke at tage stoffer på tom mave, og slet ikke når du er træt :P
Gravatar #3 - Mort
30. mar. 2007 19:51
Damn nederen drøm... En blue-ray afspiller :(
Gravatar #4 - Ronson ⅍
30. mar. 2007 20:31
Nu ved jeg ikke om det var en seriøs drøm.. Men jeg drømte også noget sygt den anden dag.

Lige inden jeg faldt i søvn fik jeg dog en fix ide, som en eller anden sikkert stjæler og tjener stort på, nu den er skrevet her. Man mangler tit ekstra strømstik når man sætter noget udstyr til en stikkontakt, min ide er så at selve stikkene på kablerne indeholder et ekstra stik. Altså.. Ja, regn den selv ud, men i min halvsovende tilstand lyd ideen ret fed.

Anyway, min drøm gik helt enkelt ud på at åbne en kage-genbrugs-hjemmeside.

Hvis man havde købt en kæmpe kage og der af en eller anden grund ikke blev spist særlig meget så kunne man smide den ind på den her side og så kunne andre få/købe resten. Jeg drømte helt seriøst det var en stor og seriøs side.
Gravatar #5 - The-Lone-Gunman
31. mar. 2007 14:50
Det her bekræftede mig i, at jeg er nørd...

For et par uger siden havde jeg et mareridt, hvor jeg købte en iPod og installerede iTunes på min computer.

Jeg vågnede og havde det fysisk dårligt. Kunne ikke sove igen.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login