mboost-dp1

Lydkort!

Gå til bund
Gravatar #1 - koenig
24. aug. 2005 16:21
Jeg står og mangler et virkelig godt lydkort som skal bruges til at jeg kan indspille musik; klaver, guitar osv. nogen der har et forslag?!

på forhånd tak!
Gravatar #2 - Kadann
24. aug. 2005 16:26
Du kan evt. forsøge at kontakte Aage Jensen, eller en lignende musikforretning og snakke med dem.

www.aage.dk under "Computer" -> "Lydkort" kan du finde deres udvalg af lydkort, som alle skulle være designet til at indspille musik.
Gravatar #3 - jaques
26. aug. 2005 21:42
Hej Koenig,

Du har nogle muligheder... kommer lidt an på hvor seriøs du er.

Hvis du er meget seriøs og kun vil bruge din PC til "music creation" ville jeg kigge efter et EMU produkt.

Kig på www.emu.com under products, det mest seriøse er EMU 1820M, der får du virkeligt kvali for prisen.

Hvis du nu bruger din PC til andet en "music creation", fx. spil og DVD, ville jeg nok vente et par uger og købe en af de nye X-Fi kort.
SB X-Fi Elite Pro ville nok kunne styre dine lyster..

http://www.soundblaster.com/products/product.asp?c...

Enjoy!
Gravatar #4 - demiurgos
27. aug. 2005 09:37
Til seriøs brug laver M-Audio nogle meget lækre kort! Der var for kort tid siden en meget favorabel anmeldelse i High Fidelity af et af deres kort (til omkring en tusse).
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login