mboost-dp1
Low noise CPU cooler, P4 Prescott
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg leder efter nogen sammenligninger af CPU coolers til en P4 3.2GHz Prescott (Den som brænder 120Watt af).
Er der nogen der har nogen gode idéer til test sites eller måske bare kender et rigtigt godt produkt ?
Jeg har kigget på tweak.dk og tomshardware, uden at finde nogen god sammenligning af de forskellige coolers.
Problemet med den boxed cooler som følger med CPU'en er at den larmer forfærdeligt meget og det er jeg ved at være lidt træt af at høre på. Selv med 7 fans støjer den 55 dBa ved max belastning.
Er der nogen der har nogen gode idéer til test sites eller måske bare kender et rigtigt godt produkt ?
Jeg har kigget på tweak.dk og tomshardware, uden at finde nogen god sammenligning af de forskellige coolers.
Problemet med den boxed cooler som følger med CPU'en er at den larmer forfærdeligt meget og det er jeg ved at være lidt træt af at høre på. Selv med 7 fans støjer den 55 dBa ved max belastning.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.