mboost-dp1

Logitech G9, eller hvad?

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
15. jan. 2008 09:46
Jeg skal have en ny mus. De sidste mange år har jeg brugt en random Logitech optisk mus.
Jeg har opgraderet min pc og mangler kun at skifte min mus (mit IBM KB-8926 blivertil det dør).

Jeg prøvede en kammerats G5'er, og den virkede meget rar at bruge.
Jeg kan godt lide designet på G9'eren og den er næppe ringere end G5'eren. Men hvad ved jeg?

Nogen der kender G9'eren eller måske et alternativ til den.

Den skal bruges fil FPS spil.
Gravatar #2 - NioBe
15. jan. 2008 12:01
Set på musens specifikationer, skulle den være lige så god som G5'eren.
Men da jeg prøvede den brød jeg mig ikke særligt meget om erogamien (eller hvad det hedder) på G9 musen, jeg synes at den virkede for klumpet i min hånd. MEN man kan udskifte dens erogami cover til et andet et så hånden kan sidde anderledes på musen, som er medfølgende.

Jeg synes at du skal tage ned til en computer butik og prøve at checke musen ud, og prøve at holde på den og se om den er noget for dig. Du kan også hvis du er i tvivl med dens teknik gå ind på Logitech's site med mus
og samligne den med de andre gamer mus.
Vil til slut sige at jeg har selv G5 musen og jeg er rigtig glad for den.
Gravatar #3 - Cugel
16. jan. 2008 10:31
jeg har selv en g9 og syntes kun den er genial.. kan også godt li det med den gemmer profiler i musen så du kan tage den med til en ven og så stadig ha de rigtige instillingere.. den er virkelig god til FPS spil også da den er meget præsis (200-3200 dps) og man kan hurtigt skifte hastigheden på musen hvis man skal zoom ind og sigte mere præsist i fx cs..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login