mboost-dp1
lidt hjælp til MB og skærm
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
jeg er blevet bedt om at samle en computer for en m8 :| jeg er nu i tvivl om hvilket MB han skal have, det skal være med rdram (da han har nogen liggende) og til p4 + 8AGP.
Findes der gode MB til en pris på ca 1500 kr? og er der noget der er specielt vigtigt når man køber sådan et.
Han skal åbenbart også have en skærm til sin nye spand. nogle forslag når vi snakker max 2000 kr ? på forhånd tak
Findes der gode MB til en pris på ca 1500 kr? og er der noget der er specielt vigtigt når man køber sådan et.
Han skal åbenbart også have en skærm til sin nye spand. nogle forslag når vi snakker max 2000 kr ? på forhånd tak
> Findes der gode MB til en pris på ca 1500 kr?
> og er der noget der er specielt vigtigt når man køber sådan et.
Yep.
Det skal være ASUS ..! ;)
> og er der noget der er specielt vigtigt når man køber sådan et.
Yep.
Det skal være ASUS ..! ;)
For det første giver AGPx8 ikke noget særligt boost, det er mest en gimmick, for det andet så kommer det meget an på hvor lang tid han generelt beholder sine boards, for asus boards bliver ikke holdt opdateret så længe som eksempelvis Soltek boards.
Apropo skærme. Jeg havde en samtale med en person der omtalte noget om en skærm der hedder noget i retning af "Ta Tung" eller lign.. Det skulle efter sigende være det samme som en panasonic skærm (Ens indmad osv.), men prisen skulle efter være meget lav. Ved at manden bag Boston Distribution på et tidspunkt var ved at få dem hjem, men har ikke hørt noget til dem siden.
Nogen der ved hvilken skærm jeg mener, eller hvor den evt. kunne fås?
Nogen der ved hvilken skærm jeg mener, eller hvor den evt. kunne fås?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.