mboost-dp1

Kyro.. hvorfor tror folk så meget på det ?

Gå til bund
Gravatar #1 - SutPåDen
18. okt. 2000 11:21
Kyro.. hvorfor tror folk så meget på det ?I de benchmarks jeg har set indtil videre, der taber Kyro klart til geforce ddr og geforce 2 gts.. Hvorfor ser folk så meget frem til det ?

Anandtech har et review af Imagination Kyro som er fra juni måned...

<a href="http://www.anandtech.com/reviews/video/kyro/q3quaver_image016.gif" target="billede">link til benchmark[/url]

Fedt ? Nej vel..
Gravatar #2 - Miklos
18. okt. 2000 19:48
DerforHey - jeg kan godt forstå din skepsis.

MEN - det er lige nogle ting der skal på plads først.

Kyro bygger på en anden render teknologi end Nvidia, 3dfx, ATI, S3 osv. gør - og derved ligger den største grund til min (og mange andres) begejstring for kortet. Nvidia arbejder jo på at kopiere denne teknologi til deres NV20 afløsere.

Mht. til dit link så kan jeg da også slynge et link ud til selvsamme artikel, hvor Kyro totalt smadre alle Nvidia kort i 32bit - den er over 50% hurtigere end Geforce2 og knap 30% hurtigere end Geforce 256 64MB DDR (som underligt nok er hurtigere end Geforce2 i denne artikel). Husk på - dette er med OLD gamle drivere og BIOS til Kyro'en - performance er imellem 5-15% højere nu og prisen er kun ca. 25-35% af et tilsvarende Geforce2 - DERFOR er vi mange der venter spændt.

<a href=http://www.anandtech.com/reviews/video/kyro/ut_image014.gif target=_new>ut_image014.gif[/url]

Udover disse ting er der f.eks. FSAA der ikke smadre performance, 'gratis' trilinear, gratis 8 x overdraw og et hav af andre faciliteter.

Vent med at bedømme det til du har et kort i hånden - desværre har ST ikke holdt hvad de har lovet mig og sendt det review kort, men så køber jeg et og tester og imod Voodoo5/RadeOn(som også er et glimrende kort rent teknisk)/Geforce2 osv. osv.
Gravatar #3 - SutPåDen
20. okt. 2000 11:47
qoolOk... det med UT perfomance i 32 havde jeg overset. Det er faktisk ret godt klaret af dette kort. MHT til Q3 benchmarksne.. jamen, jeg må da lige læse den news thread på forsiden ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login