mboost-dp1

Kun ét lydkrævende program af gangen? skod!!

Gå til bund
Gravatar #1 - |eXlook|
23. okt. 2001 18:47
Hej allesammen!!!!

Jeg har en P4 hvor jeg har smidt et soundblaster 128 lydkort i.
Det er lidt skrabet, men fuck det..
Jeg forstår bare ikke, at jeg kun kan lave en "lyd-ting" af gangen. F.eks. kan jeg spille Diablo men samtidig kan jeg ikke spille musik fra computeren, eller høre lyde fra min MSN messenger... Weird...
Håber at der er en som kan give et svar.
Gravatar #2 - kristofferj
31. okt. 2001 21:55
jeg er ening i at det er skod kun at kunne bruge et lydkrævendeprogram adgangen. Hvis du f.eks. vil høre musik på computeren samtidig med at du spiller diablo kan du godt afspille cd'er samtidig med at du hører lyden i diablo, hvis altså dit cd-rom drev er korrekt forbundet til dit lydkort (direkte).
Det var muligvis kendt stof for dig, i såfald kan du jo bare grine lidt af mig.
Gravatar #3 - PlattFuss6.7
1. nov. 2001 14:18
Hvilket OS bruger du??

Hvis de er wirus 9x kan du kun afspille lyd fra et program ad gangen

men win2k har en indbygget feature så man kan afspille flere lyde ad gangen som du gerne vil. Jeg går stærkt ud fra at windows XP osse har den feature.
Gravatar #4 - |eXlook|
5. nov. 2001 22:58
Jap.. bruger Win98..
Men hvis jeg bruger mit onboard lydkort, kan jeg godt spille flere lyde på samme tid. Det er et Intel bundkort.
Gravatar #5 - And
18. dec. 2001 12:49
Jeg har win2k derhjemme, og der kan jeg faktisk både høre når min irc client bipper, min icq og Diablo2... det har jeg været ude for engang... dvs. 3 lyde. Jeg bruger faktisk mit onbard lydkort og mit bundkort er ca. 3½ år gammelt (Ved det, men det funger!).

Overvej at skifte styresystem, er det 98 second edition?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login