mboost-dp1

Kort med TV-out

Gå til bund
Gravatar #1 - Kimper
28. apr. 2002 16:31
Nu står jeg lige og skal bruge et grafikkort med <STRONG>tvout</STRONG> og det skal <STRONG>KUN</STRONG> bruges til at se <STRONG>DivX</STRONG> & <STRONG>DVD</STRONG> på, men jeg syntes at jeg har læst et sted at TVout-chippen på et Nvidia-kort ikke lige var den bedste så nu er jeg lidt i tvivl om hvad for et kort jeg skal købe?

Alt hjælp kan bruges!
Bare ikke det der med
<STRONG>ATI Forever </STRONG>eller
<STRONG>NVIDIA RULES, </STRONG>men de lidt mere seriøse forslag
<STRONG></STRONG>
Gravatar #2 - annoia
28. apr. 2002 16:45
Ifgl. de rygter jeg har hørt skulle ATI radeon have udemærket tv-out, men matrox skulle være bedst... Har dog ikke selv testet det (har det fint med mit hercules GeForce2MX dual-hejs)
Gravatar #3 - PlattFuss6.7
28. apr. 2002 20:45
Jeg har selv et Millenium G550 32MB DDR RAM Dualhead/DVI, bulk frs SHG.DK til 1025 og deres "DVD & TV-Out kabel kit til Matrox G450+G550" for at kunne køre tvout

Jeg kan kun anbefale det her kort da jeg ikke har set et kort som kommer i nærkeden af kvalitet på tv hverken nvidia eller hollywood+ kort o.s.v kommer i nærheden i kvalitet af det her kort jegkan ikke udtale mig om ati er gode eller ej da jeg ikke har set dem i aktion.

//PlattFuss
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login