mboost-dp1
Køb af Grafikkort
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej allesammen
jeg er ved at overveje at købe nyt grafikkort, da mit gamle ikke rigtig kan bruges til noget mere (Nvidia fx5500). Jeg ville gerne lige høre om der var nogle kort i ville anbefale, jeg bruger AGP og regner med at bruge omkring 1500...
jeg er ved at overveje at købe nyt grafikkort, da mit gamle ikke rigtig kan bruges til noget mere (Nvidia fx5500). Jeg ville gerne lige høre om der var nogle kort i ville anbefale, jeg bruger AGP og regner med at bruge omkring 1500...
der er bare det med at de ikke har "E-mærket"... men flere af mine venner har også købt der og haft gode efaringer med det, så det kan godt være jeg vælger dem
E-mærket koster penge, og dem har de valgt at spare, og leve på et godt omdømme, skriver de selv.
Edit, jeg var også i tvivl, da jeg købte hos dem første gang, men jeg satsede og sparede 4.500,- på en bærbar
Edit, jeg var også i tvivl, da jeg købte hos dem første gang, men jeg satsede og sparede 4.500,- på en bærbar
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.