mboost-dp1

Køb af bærbar .. er EVO N160c ganz?

Gå til bund
Gravatar #1 - mblarsen
13. mar. 2002 20:32
Hejsa

Hvilken bærbar har folk?

Har været på notebook-jagt i en måneds tid - og mit blik er faldt på Compaq EVO N160c (m/256mb) til 15,700?

Ovenstående pris falder lige i hak med mit budget. Har i nogle idéer eller kommentare vil jeg meget gerne høre dem.

/mblarsen
Gravatar #2 - Polyvinylchlorid
13. mar. 2002 21:03
jeg har en ibm thinkpad og vil kun købe ibm bærbare..

ibm er klasser bedre end compaq og andre mærker jeg har oplevet.
Gravatar #3 - Pr0nking
2. apr. 2002 12:57
Jeg er enig med poly...

Der er nu noget ved IBM's bærbare...
Især tastaturet
Gravatar #4 - zombie
17. apr. 2002 13:14
Dell er billigt, Dell er godt, der for køber man dem året rundt.
Eller noget i den retning.
Gravatar #5 - Piece
18. apr. 2002 21:08
Dell.......... billigt ???????
Her er da vist noget jeg er gået glip af.

BTW jeg har selv en asus a1300 cel 750, den er ganske rar, ikke noget at råbe hurra for, men den virker som den skal. Købte den mest på grund af designet :-)
Gravatar #6 - annoia
18. apr. 2002 21:24
Jeg har en IBM T23... Den er godt nok pænt dyr, men jeg er enig i at keyboardet er godt. Den i1300 jeg havde tidligere var til gengæld knap så god... Keyboardet var godt, men man kunne ikke sætte nær så meget op i BIOS (faktisk slet ikke noget) osv... Og så havde den en masse ligegyldige genvejstaster.

Har også set lidt på en Dell... Man kan få en PÆNT god 1.2Ghz til 22K, og den har da også et rart keyboard. Der er museknapperne bare ikke videre rare at trykke på...
Gravatar #7 - zombie
19. apr. 2002 07:49
Er der nogen der ved hvor man kan købe en touchpad.
Jeg skal have bygget et stationær spand, og jeg tror ikke at jeg kan klare mig uden en touchpad (den er nice til CS).
Gravatar #8 - PlattFuss6.7
19. apr. 2002 08:13
zombie

hvad med det her keyboard det kar touchpad indbygget

http://www.logitech.com/cf/support/kb_newtouch.cfm
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login