mboost-dp1
Jeg skal købe "standalone" dvd-afspiller, men hvad f..... skal jeg købe??
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg skal investere i en "standalone" dvd-afspiller. Jeg kan ikke rigtig finde en der dækker mine behov der er som følger:
skal være Region/kode fri
skal kunne læse dvd-r
skal have en god lyd når den anvendes som alm. cd-afspiller
skal koste
skal være Region/kode fri
skal kunne læse dvd-r
skal have en god lyd når den anvendes som alm. cd-afspiller
skal koste
du kan få en kiss dp-330 for 1599,- hos http://www.mm-vision.dk/ , jeg har selv haft min i ca 1 år nu, og er godt tilfreds med den. mht. om den læser dvd-r, kan jeg kun henvise til deres faq http://www.kiss-technology.com/support/dp-330_FAQ....
"<A name=a14>Q: If I write my own DVD-R, DVD-RW, DVD.RAM, DVD+R, DVD+RW, will they be playable on my KiSS DP330 ?
A: DVD-Video is officially supported on the KiSS-DP330. Other variations may or may not work according to: medium, DVD-writer, firmware and file-formats.
håber det hjælper.</A>
"<A name=a14>Q: If I write my own DVD-R, DVD-RW, DVD.RAM, DVD+R, DVD+RW, will they be playable on my KiSS DP330 ?
A: DVD-Video is officially supported on the KiSS-DP330. Other variations may or may not work according to: medium, DVD-writer, firmware and file-formats.
håber det hjælper.</A>
jeg har nu haft to nintaus 9901 (den gamle model) og det er noget værre lort.. har problemer med en del region 2 film, region 1 film er intet problem.. Fx. Gintberg gearet 2 tænder og Casper og Mandrilaftalen 2, Fisso kan den ikke spille.. grr.. så jeg skal også ud og købe mig en ny.. har hørt kvaliteten på kiss skulle være enormt ringe
Hvis det er billed og lyd kvalitet du går efter laver Pioneer nogle Super gode maskiner f.eks DV-350 til 1699,- med Burr Brown DAC converter og Analog Devices video-chip, samt en Twin Wave Laser Pick-up, dvs. 2 laser 1 til DVD og 1 til CD.
Ellers laver NorthQ en maskine der hedder NQ 5000 koster godt nok 1999,- men så kan den også spille DivX, og kan gøres Macrovision fri og selvfølgelig kodefri...
Mvh.
Mini
Ellers laver NorthQ en maskine der hedder NQ 5000 koster godt nok 1999,- men så kan den også spille DivX, og kan gøres Macrovision fri og selvfølgelig kodefri...
Mvh.
Mini
Jeg endte med at købe Pioneer DV-350, og den er jeg indtil videre meget godt tilfreds med. Tak for hjælpen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.