mboost-dp1

Irriterende lydproblem

Gå til bund
Gravatar #1 - Bobben
22. dec. 2007 17:20
Min Lenovo ThinkPad T61 er simpelthen begyndt at hakke i lyden, når den ikke er sat til strøm.
Når man ser video hakker den også. Problemet er der kun, når den ikke er sat til stikkontakten.

Jeg tror at problemet er opstået efter jeg prøvede en driveropdateringsprogram, men er ikke sikker.
Har prøvet at geninstallere lyddriverne, men det hjalp ikke.

Er der nogen der har et forslag til, hvad det kan være?

Jeg kører windows XP.

På forhånd tak, og glædelig jul :o)
Gravatar #2 - kimx
22. dec. 2007 18:26
Har du prøvet at opdaterer bios
Gravatar #3 - Bobben
22. dec. 2007 20:02
Hvordan skulle bios'en lige pludseligt komme ind i billedet?
Gravatar #4 - kimx
22. dec. 2007 22:03
Jeg ved at min T60 havde et problem med forringet ydelse når den kørte fra batteri, hvilket blev fikset med en bios opdatering.
Gravatar #5 - Bobben
23. dec. 2007 12:31
Jeg har opdateret bios, geninstalleret en masse drivere (chipsæt, lyd, netværk, osv.) og problemet er stadig det samme! Jeg har prøvet at rette lidt på "strømskemaet" - men det er ikke hér problemet er, for den hakker stadig, selvom den står på maksimal ydelse. Jeg har bemærket at det simpelthen er hele systemet der hakker, så snart der bliver tændt for lyd eller video (altså også mus, osv. der hakker i takt).

Men så snart der kommer strøm til, forsvinder problemet.
Virkelig mystisk. Er der nogen der har en idé til, hvad det kan være?

God lille-juleaften :)
Gravatar #6 - plazm
23. dec. 2007 23:20
Lugter langt væk af en bugged driver, prøv at installer den originale lydkort driver igen
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login