mboost-dp1
ircd shell
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
jeg er ikke sikker på at dette er det rigtige sted at smide denne men jeg mangler en god shell provider i dk eller eu. vis nogen kender en plz. læg en url til den på forhånd tak tl23
Hi tl23.
well, det er mange shell providers, men om de allesammen er stabile, tvivler jeg nu på, da de som regl bliver dos'et mindst 1 gang om ugen, men jeg kan fortælle dig at shellhost.dk har en ok uptime, men jow de bliver osse dos'et engang imellem, men nu ikke så tit som jeg har erfaring med andre steder, så hop ind på deres side og tjek deres priser, de er ok billige.
/ OperatoR
well, det er mange shell providers, men om de allesammen er stabile, tvivler jeg nu på, da de som regl bliver dos'et mindst 1 gang om ugen, men jeg kan fortælle dig at shellhost.dk har en ok uptime, men jow de bliver osse dos'et engang imellem, men nu ikke så tit som jeg har erfaring med andre steder, så hop ind på deres side og tjek deres priser, de er ok billige.
/ OperatoR
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.