mboost-dp1
Ipon Nano og HD-650
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Har lige bestilt en Nano, og har for et par dage siden købt et par sennheiser HD-650 og ville lige være sikker på at jeg kan smide dem i bunden på den lille satan?
Synes nemlig ikke jeg kan finde ordenlige specs så jeg kan se hvilket audio stik der er på nanoen, og da Høretlferne koster mere end ipoden så skal det jo helst funke..
//inz
Synes nemlig ikke jeg kan finde ordenlige specs så jeg kan se hvilket audio stik der er på nanoen, og da Høretlferne koster mere end ipoden så skal det jo helst funke..
//inz
Hvis vi taler iPod, så benytter den et ganske almindeligt minijack-stik, så du kan sagtens bruge de hørebøffer.
ok eventyrligt - fandt også langt om længe en side hvor der stod at det var normale 3.5" minijack stik der gik i ipoden..
Nu ved jeg ikke lige hvordan det er med Sennheiser HD-650, men jeg ved at min Jens Of Sweden-afspiller har lidt svært ved at trække mine Beyerdynamic DT-231. Der skal i hvert fald skrues rimeligt godt op. Jeg overvejer at bygge mig en hovedtelefon-forstærker.
Det er værd at overveje hvis du synes at den lille Nano ikke kan levere helt nok effekt. Efter sigende skulle det også forbedre lyden at bruge sådan en forstærker hvis man sætter hovedtelefonerne til sin computer.
Det er værd at overveje hvis du synes at den lille Nano ikke kan levere helt nok effekt. Efter sigende skulle det også forbedre lyden at bruge sådan en forstærker hvis man sætter hovedtelefonerne til sin computer.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.