mboost-dp1
Internet via parabol
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej - For et par år siden hørte jeg en masse om internet via parabol.... nu syns jeg slet ikk det er til at finde nogen steder
Er det gået af mode?? :p
Hvor hurtigt var det??? Er klar over at man skulle ha et modem i forvejen - men dl burde være hurtig!?
Er det gået af mode?? :p
Hvor hurtigt var det??? Er klar over at man skulle ha et modem i forvejen - men dl burde være hurtig!?
get2net eller tele2 havde det for år tilbage.. kan ikke huske specs men det eneste jeg kan finde er :
http://www.erhvervssiden.dk/links/EDB_og_Internet/...
og atter en gang : google er din ven, det tog mig ca et ½ min at finde dette link.
søg og du skal finde (99 ud af 100 gange ca)
http://www.erhvervssiden.dk/links/EDB_og_Internet/...
og atter en gang : google er din ven, det tog mig ca et ½ min at finde dette link.
søg og du skal finde (99 ud af 100 gange ca)
Det er ikke så udbredt herhjemme, da publikum til det svinder ind i takt med bredbånd udbreddes.
Og ja det kræver naturligvis en eksisterende forbindele af en eller anden art, da du jo kun kan modtage og ikke sende med en parabol.. ;)
Det er så også grunden til den manglende udbreddelse, for det bliver jo en halvdyr fornøjelse med to udbydere.
Og ja det kræver naturligvis en eksisterende forbindele af en eller anden art, da du jo kun kan modtage og ikke sende med en parabol.. ;)
Det er så også grunden til den manglende udbreddelse, for det bliver jo en halvdyr fornøjelse med to udbydere.
#5 -
9. jan. 2003 11:08
BREDbånd er jo defineret fra 2Mbit
det er vi jo kun få der har til hjemmebrug...
Kan ikke forstå hvoffor TDC mf. markedsfører 256 osv som bredbånd..
/LAZinc
det er vi jo kun få der har til hjemmebrug...
Kan ikke forstå hvoffor TDC mf. markedsfører 256 osv som bredbånd..
/LAZinc
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.